3 is a telecommunications company with telecommunications and data solutions and is one of the largest companies in Denmark. The company started in 2003 with the idea of being the first to offer 3G networks to telecommunications and Internet users. The part of 3 operating in Denmark belongs to the 3 Group, which in addition to Denmark is also established in Sweden, Austria, Italy, Ireland, England, Indonesia and Hong Kong.
3 bruger 3G-, 4G- og 4G+-netværk, så deres kunder får den bedste internetforbindelse. 3’s kunder karakteriseres generelt ved, at de er storforbrugere af data, og i 2016 brugte deres kunder dobbelt så meget som en gennemsnitlig dansker. Derfor ønsker 3 ligeledes gennem deres produkter og services at appellere til dem, der flittigt bruger data. Det betyder også, at selskabet hele tiden er under udvikling, så de kan være først med det nyeste indenfor teknologi. Omdrejningspunktet for dette mål er at give deres kunder den bedst mulige brugeroplevelse og -venlighed.
Find 3 mobils forskellige mobilabonnementer her
Find 3 mobils udbud af mobilt bredbånd her
Indholdsfortegnelse
- 1 3’s udvikling og milepæle
- 2 Køb i butik og online
- 3 Mobiltelefoner og tablets
- 4 Privatkunde hos 3
- 5 Mobilabonnementer
- 6 Generelt om 3’s mobilabonnementer
- 7 Fri Tale-abonnementer
- 8 Nationale abonnementer
- 9 Abonnementer til hele familien
- 10 Bredbånd
- 11 Bredbåndsabonnement til din tablet
- 12 Tag bredbåndet med dig
- 13 Bredbånd i hjemmet
- 14 Mit 3 – Selvbetjening
- 15 Gratis Mit 3-app
- 16 Erhvervskunde hos 3 med 3Business
- 17 Hvorfor vælge 3Business?
- 18 Mobilabonnementer til virksomheder
- 19 Bredbånd til virksomheder
- 20 Services
- 21 3Kontakt
- 22 3Split
- 23 3Hjemmearbejdsplads
- 24 Secure Access
- 25 Selvbetjening
- 26 3Afbetaling
- 27 Fordele som kunde hos 3
- 28 Tilvalg til dit mobilabonnement
- 29 3Hjemmenummer
- 30 3Global Travel
- 31 3Global Home
- 32 3Børnesikring
- 33 Ekstra data
- 34 3Rejsedata
- 35 3Forsikring
- 36 Indholdspakker
- 37 Abonnementstjek
- 38 3LikeHome – Brug mobil og tablet i udlandet
- 39 3Deling
- 40 WiFi-opkald
- 41 Visual 3Reply
- 42 Fast internet with 4G
- 43 Accessories and gadgets
- 44 Address and contact information
- 45 read more here
3’s udvikling og milepæle
Siden starten i 2003 har 3 konstant lanceret nye tjenester, som ikke er set før i Danmark. Eksempelvis var det 3, der i 2006 introducerede mobilt bredbånd på det danske marked. I 2013 begyndte de som det første danske selskab at tilbyde deres kunder fri tale og året efter roaming uden gebyr i udvalgte europæiske lande. WiFi-opkald blev i 2016 det nyeste skud på 3’s stamme. Dette er blot få eksempler på, hvad 3 har iværksat på det danske tele- og internetmarked – og de bestræber sig på at udvikle nye services hele tiden. Vil du se 3’s øvrige milepæle, finder du dem lige her .
Køb i butik og online
Vil du helst have personlig betjening i en fysisk butik, eller foretrækker du en hurtig handelsproces online? Hos 3 er begge dele muligt. 3 har butikker i hele landet, og du kan nemt finde din nærmeste 3-butik i denne oversigt. I oversigten finder du desuden hver enkelt butiks åbningstider.
Falder du over den rette mobil, mens du surfer hjemme i sofaen, eller finder du det 3-abonnement, der passer nøjagtigt til dit forbrug? Så kan du nemt og sikkert bestille dit produkt via 3’s hjemmeside. Bestiller du et fysisk produkt – eksempelvis en smartphone eller noget tilbehør – vil varen blive leveret indenfor en til to dage.
Derudover tilbyder 3 Click & Collect. Du bestiller blot den ønskede mobil, tablet eller en hvilken som helst anden vare online, og den bliver derefter reserveret i din nærmeste 3-butik, hvis den er på lager. Du kan afhente reservationen samme dag, som du har bestilt varen, og indenfor de næste 48 timer.
Mobiltelefoner og tablets
Hos 3 finder du altid det nyeste udvalg af mobiltelefoner og tablets. Når du handler hos 3, kan du være sikker på, at du finder det nyeste på mobil- og tabletmarkedet og netop det produkt, du har behov for til dit forbrug. De sælger alle de velkendte mærker lige fra Apple til Samsung, men du finder også mange andre brands. Gå på opdagelse i 3’s mobilsortiment her og find alle deres tablets her. 3 har hele tiden tilbud, så du kan anskaffe en ny mobil eller tablet til en favorabel pris. Du kan se de aktuelle tilbud her.
Privatkunde hos 3
Som privatkunde hos 3 har du et utal af valgmuligheder, når du skal vælge din nye mobiltelefon, skifte abonnement eller få en bredbåndsforbindelse. Herunder får du et overblik over, hvilke produkter og services 3 tilbyder sine privatkunder.
Mobilabonnementer
Hos 3 har de et mobilabonnement til enhver forbruger. Selvom 3’s kunder generelt er storforbrugere af data, og 3 derfor sammensætter attraktive mobilabonnementer til dem, finder du også billige abonnementer. Det betyder, at uanset om du skal have så meget data som muligt, eller om du bare skal have det billigste og mest basale inkluderet i dit abonnement, har 3 det rette produkt til dig. Herunder er en beskrivelse af, hvad 3 tilbyder deres privatkunder.
Generelt om 3’s mobilabonnementer
Bestiller du et abonnement hos 3, er der nogle fordele, du kan være sikker på at kunne drage nytte af. Du får fri SMS og MMS med i abonnementet, og du kan ringe via WiFi med et upåklageligt signal. Da 3 benytter de bedste netværk, får du med 4G-tale en god kvalitet på dine opkald, hvor lyden går klart igennem, og hvor risikoen for afbrydelser er betragteligt minimeret.
Er disse fordele nogle, du gerne vil benytte dig af, finder du en komplet oversigt over alle 3’s abonnementer lige her. Har du behov for en skræddersyet løsning, sidder 3’s kundeservice klar ved telefonerne.
Fri Tale-abonnementer
Fri Tale-abonnementerne indeholder, som navnet antyder, fri tale og endvidere 3Deling og 3LikeHome. Sidstnævnte indebærer, at du frit kan tale i 59 udvalgte lande, uden at du skal betale ekstra for at foretage opkald. Fri Tale-abonnementerne indeholder desuden en mængde data, som du kan bruge månedligt. Prisen på abonnementet er derfor fastsat efter, hvor meget data du vælger. Der er både et mobilabonnement til dig, der surfer flere timer om dagen fra din mobil eller tablet, og et til dig, som surfer lidt i ny og næ.
Nationale abonnementer
Hos 3 kan du vælge et nationalt abonnement, som du kun kan benytte i Danmark. Det er en fordel, hvis du sjældent eller aldrig er uden for landets grænser. Det betyder samtidig, at hvis du rejser ud af Danmark, så mister din mobiltelefon signalet, og du kan ikke bruge den.
Abonnementer til hele familien
Er I en familie, der ønsker en samlet og overskuelig abonnementsløsning til husstandens mobiltelefoner og/eller data? Med abonnementsordningen 3Deling får I én samlet løsning og regning, hvilket giver et nemt overblik over hele familiens forbrug. Vælger I 3Deling, får familien en datapulje, som kan deles på tværs af mobil- og/eller bredbåndsabonnementer. Når I deler data internt i familien, er der penge at spare, og intet familiemedlem løber tør for data, mens andre har data, der ikke bliver brugt.
3 har på forhånd sammensat billige abonnementer til familier. Hvert abonnement til hver person indeholder ikke data, da dataen indgår i den fælles 3Deling-pulje.
3 er dog bevidste om, at ingen familier og intet mobilforbrug er ens. Derfor kan du og din familie selv sammensætte det perfekte abonnement, som passer til jeres behov. Du kan også hurtigt udfylde en kontaktformular, og du vil blive kontaktet af en 3-medarbejder, der hjælper dig med at sammensætte det optimale abonnement til familien. Uanset om I taler, SMS’er, streamer eller surfer mest, er der en løsning til jer.
Bredbånd
Hos 3 kan du bestille et bredbåndsabonnement, som passer til dit dataforbrug. De tilbyder en løsning, hvad end du skal bruge bredbånd i hjemmet eller på farten.
3’s bredbåndsabonnementer er inkluderet 3Deling og 3LikeHome. Disse services betyder, at du kan dele data med andre, og at du kan surfe i udvalgte lande – uden at du skal betale mere. 3Deling medfører desuden, at du helt selv kan sammensætte den bredbåndspakke, der passer til dit og familiens forbrug.
Derudover har 3 på forhånd sammensat bredbåndsabonnementer. Både et til dig, der bruger en lille mængde data, til dig, der er storforbruger, og til dig, der ligger midt imellem. Find bredbåndsløsningen for dig her og læs de præcise bredbåndsfakta her.
Bredbåndsabonnement til din tablet
Har du brug for hurtigt internet på din tablet, kan du med god grund bestille et bredbåndsabonnement hos 3. 3 tilbyder forskellige abonnementer, alt efter hvor meget du surfer, streamer, uploader etc. I alle bredbåndsabonnementerne medfølger et 3-i-ét-SIM-kort, som passer til din tablet. Nemmere bliver det ikke at få internetforbindelse, uanset om du sidder hjemme i sofaen eller er på vej fra den ene ende til den anden ende af landet.
Tag bredbåndet med dig
Hvis du skal i sommerhus, eller hvis du skal være et sted, hvor du ikke er sikker på internetforbindelsen, kan du hos 3 få et mobilt modem. Modemmet er lille og har en perfekt, transportabel størrelse, så du nemt kan pakke det i tasken. Med modemmet følger et SIM-kort og en mængde data, som du kan benytte. Find din mobile router og et passende bredbåndsabonnement her.
Bredbånd i hjemmet
Har du brug for et stabilt bredbånd i hjemmet, som hele husstanden kan bruge, finder du hos 3 effektive routere. Når du vælger router, kan du tilpasse den ved at vælge et passende bredbåndsabonnement til dig og din familie.
Mit 3 – Selvbetjening
3 har selvbetjeningsservicen Mit 3. Med dit personlige login på Mit 3 får du et komplet overblik over dit mobil- og/eller bredbåndsforbrug samt brugere. Du kan se dine abonnementer, og du kan modtage abonnementstjek. Derudover kan du hurtigt administrere dine tilvalg til dit abonnement, og du kan skifte dit abonnement.
Gratis Mit 3-app
Hvis du vil bevare overblikket over dit forbrug, selvom du ikke er ved din computer, kan du downloade Mit 3-app’en, som er helt gratis. I app’en kan du følge alt det, du også kan, når du logger på via computeren. Endvidere er det i app’en muligt at udforske og overvåge din aktivitet på mobilen. Hvad tid på døgnet sender du flest SMS’er, og hvem ringer du mest til? 3 har lavet en video, der forklarer, hvordan du bruger app’en, og hvordan du får mest ud af den.
Erhvervskunde hos 3 med 3Business
3 tilbyder flere forskellige løsninger til erhvervskunder – det gælder både telefoni, bredbånd og andre services, som en virksomhed måtte have behov for. Der er flere fordele og gode grunde til at blive erhvervskunde hos 3, hvilket du kan læse mere om herunder.
Hvorfor vælge 3Business?
Tryghed, fleksibilitet og professionalitet er tre nøgleord i 3Business. Mange virksomheder har efterhånden kontakter i udlandet og arbejder internationalt i forskelligt omfang. Dette er 3 bevidste om, og derfor vil de give deres erhvervskunder tryghed i udlandet. Med 3Business tilbydes du udlandstelefoni til favorable priser på både ind- og udgående opkald samt dataforbrug. På den måde slipper du for dyre ekstraregninger, når du eller dine medarbejdere krydser landegrænser for at arbejde.
Formålet med 3Business er, at det skal være så nemt som muligt for din virksomhed at kommunikere. Derfor tilbyder 3 fleksible løsninger, der gør det lettere for dine medarbejdere at tackle arbejdsopgaver, hvor mobilen og internettet er essentielt.
Vælger du 3Business, er du garanteret en support, hvor professionalitet er omdrejningspunktet. Eksempelvis bliver du tilknyttet et implementeringsteam, hvorved det sikres, at jeres mobil- og bredbåndsløsning fungerer optimalt.
3Business bliver sammensat efter din virksomheds behov, da det giver den bedste brugeroplevelse. Få et godt tilbud og kom i gang med 3Business her.
Mobilabonnementer til virksomheder
Fungerer mobilen nærmest som en ekstra medarbejder, eller er den blot et redskab til at besvare opkald og ringe fra? Uanset hvad behovet er i din virksomhed, har 3 et abonnement til dig. 3’s mobilabonnementer til erhvervskunder indeholder alle fri tale, SMS og MMS samt 3LikeHome Pro. Hertil kan du vælge mellem forskellige mængder data, som priserne på abonnementerne varierer efter. Sæt de bedste rammer for mobilforbruget på arbejdspladsen ved at finde dit og dine medarbejderes abonnement her.
Bredbånd til virksomheder
3 tilbyder forskellige bredbåndsabonnementer til sine erhvervskunder. Abonnementerne har forskellige mængder data, som har indflydelse på prisen. Det betyder, at det er nemt for dig at finde et bredbåndsabonnement, der passer til virksomhedens forbrug og antal medarbejdere. Find den rette løsning her. Når du bestiller bredbånd hos 3, er det en fordel at bestille en router i deres webshop. Herved får du en samlet løsning til en god pris. Du finder sortimentet af routere her. Vil du kende de eksakte fakta om 3’s bredbånd, kan du tjekke hvert enkelt abonnement her.
Services
Hos 3 er det nemt at få mere ud af dine valgte løsninger og abonnementer. 3 tilbyder deres erhvervskunder en række services, som kan bidrage til at gøre arbejdsdagen nemmere for dig og dine medarbejdere. Uanset om du har en mindre eller større virksomhed, har 3 ekstra services til dig. Udfyld kontaktformularen her og modtag et skræddersyet tilbud på en løsning.
3Kontakt
3Kontakt er en service, der muliggør, at du kan give den bedste kundeservice til dine egne kunder. Med i 3Kontakt får du et overblik med en virtuel og personlig assistent. Hertil er det muligt at tilpasse 3Kontakt, så servicen passer nøjagtigt til din virksomhed. 3Kontakt fås både med virksomheds- og medarbejderfunktioner og kan downloades som app til virksomhedens smartphones. Lyder 3Kontakt som noget for dig og dine medarbejdere, kan du læse mere om servicen her.
3Split
Med 3Split er det muligt af have ét abonnement, men to regninger. Det betyder, at I internt i virksomheden kan bestemme, hvor meget henholdsvis virksomheden og medarbejderne skal betale. 3Split medfører altså flere fordele. For det første giver det dine medarbejdere frihed i forhold til at bruge mobilen. De får en mobil betalt af virksomheden, hvor abonnement og forbrug er inkluderet. Derudover kan mobilen bruges til privatforbrug. For det andet skal du ikke gennemgå regninger for at kontrollere, hvem der skal betale hvad – det sker automatisk med 3Split. Hver medarbejder modtager selv en regning med, hvor meget de skal betale. Er 3Split en ideel løsning for dig og dine medarbejdere, kan du læse mere om servicen her.
3Hjemmearbejdsplads
Er der i virksomheden mulighed for at arbejde hjemmefra – eller bare derfra, hvor det giver mest mening for den pågældende medarbejder? 3Hjemmearbejdsplads er en service, der gør det nemmere for virksomheden og medarbejderen at have hjemmearbejdsplads. 3Hjemmearbejdsplads indeholder et 4G-bredbåndsabonnement, så medarbejderen er sikret en hurtig internetforbindelse. Derudover er en trådløs WiFi-router og en plug & play-dongle inkluderet. Dette er garantien for, at medarbejderen er tilgængelig, når der arbejdes hjemmefra, i toget eller et helt tredje sted. Undgå at miste forbindelsen ved at bestille 3Hjemmearbejdsplads her.
Secure Access
3 tilbyder servicen Secure Access, som indebærer en krypteret forbindelse til jeres netværk foretaget automatisk. Secure Access er en løsning, der gør det nemt at færdes sikkert på internettet, da din virksomhed ikke skal til at downloade software-programmer. Secure Access fungerer også uden for arbejdspladsen og både fra computer, mobil og tablet. Sikkerhed på virksomhedens netværk er alfa og omega, og du kan værne om sikkerheden ved at få et tilbud på Secure Access lige her.
Selvbetjening
Ligesom 3 tilbyder selvbetjeningsløsningen Mit 3 til sine privatkunder, har 3 også en selvbetjeningsportal til sine erhvervskunder. 3 vil gøre det så nemt som muligt for virksomheder at administrere mobil- og internetforbrug. Selvbetjeningen gør det nemt for dig at bevare overblikket over virksomhedens forbrug og regninger. Derudover kan du hurtigt ændre i abonnementer, tilvælge løsninger og oprette brugere. Endvidere kan dine medarbejdere med deres login holde øje med deres forbrug og opsætninger.
Det er blot nogle af fordelene ved 3’s selvbetjeningsløsning.
3Afbetaling
Når du køber en mobil, en tablet eller udstyr til bredbånd (eksempelvis en router) hos 3, har du mulighed for at få en afbetalingsløsning. 3Afbetaling kan du både vælge, når du køber på deres webshop, eller når du handler i en af deres fysiske butikker. Du vælger selv, hvor lang en periode du vil afbetale abonnement og udstyr. Fordelen ved 3Afbetaling er, at du deler din betaling op i mindre bidder. Derudover koster det ikke ekstra at vælge 3Afbetaling. Løsningen er nemlig ikke omfattet af kreditomkostninger og/eller gebyrer.
Fordele som kunde hos 3
Når du er kunde hos 3, er der flere fordele, du vil kunne drage nytte af. Herunder får du et overordnet overblik over alle fordelene. Dette omfatter blandt andet tilvalg til dit abonnement, abonnementstjek og nyheder indenfor teknologi. Hvis fordelene lyder som nogle, du ikke kan undvære, kan du læse mere om dem og få et 3-abonnement her.
Tilvalg til dit mobilabonnement
Ønsker du at tilføje lidt ekstra til dit abonnement, der kan gøre din hverdag lidt nemmere eller sjovere? Hos 3 kan du vælge en række tilføjelser lige fra ekstra data til børnesikring, som kan benyttes, uanset om du er privat- eller erhvervskunde. Her får du et overblik over 3’s tilvalg.
Vælger du 3Hjemmenummer, kan du beholde dit fastnetnummer, mens alle dine indgående opkald bliver viderestillet til din mobiltelefon. Med denne løsning mister du ingen opkald, mens du er ude af huset. Læs mere om og bestil 3Hjemmenummer her.
3Global Travel
Med 3Global Travel får du rabat på SMS’er og opkald hjem til Danmark, når du selv er udenlands. Du kan også roligt besvare opkald på din rejse, da du får rabat på indgående opkald. Tilvælg 3Global Travel her og se desuden alle udlandspriser.
3Global Home
Med 3Global Home får du en billig SMS-pris, når du selv er i Danmark, men sender til udlandet. Derudover får du en lavere minutpris på opkald. 3Global Home gælder også, når du er i Sverige – det vil sige, at du får samme lave priser, når du befinder dig i Sverige, som når du er i Danmark.
3Børnesikring
Der er ingen grund til, at du bekymrer dig om et eventuelt overforbrug, hvis dit barn har fået en mobiltelefon. Med 3Børnesikring bliver der blokeret for ekstra forbrug – eksempelvis i forbindelse med konkurrencer og indholdsbeskeder – og tillægspakker kan ikke tilføjes til abonnementet. Derudover bliver der spærret for alt forbrug til, fra og i udlandet.
Ekstra data
Har du i en periode brug for lidt ekstra data, uden at det er nødvendigt at skifte til et andet abonnement? Hos 3 har du mulighed for at tilkøbe mere data, så du ikke skal føle dig begrænset. Se her, hvordan du tilkøber mere data, og hvilke datapakker 3 udbyder.
3Rejsedata
Spar penge med 3Rejsedata, når du surfer på nettet i udlandet med din mobil. Skal du på ferie, kan du tilkøbe 3Rejsedata, hvilket betyder, at du køber en mængde data til en fastsat pris. Du undgår herved at modtage en dyr regning, når du er hjemvendt. Se alle 3Rejsedata-pakker lige her og find den mængde, der passer til dit behov og forbrug.
3Forsikring
Uheld kan forekomme, og det kan blive en dyr situation at stå i. Vil du være på en mere sikker side, når uheldet er ude, kan du tilvælge 3Forsikring uden binding. Forsikringen dækker gængse skader såsom vandskader og skærmbrud eller tyveri – både i ind- og udland. 3Forsikringen kan du købe til din nye mobil, tablet eller router/modem. Vælg 3Forsikring lige her.
Indholdspakker
Mangler du lidt underholdning til tog- eller flyveturen, eller vil du bare gerne slappe af med en tv-serie eller et blad efter en lang dag? Hos 3 kan du vælge indholdspakkerne TV 2 Play, WYPE og Deezer, som dækker hvert et underholdningsbehov.
Abonnementstjek
Der er næsten ikke noget værre end at betale for noget, som du ikke bruger, eller som slet ikke passer til dit behov. Derfor foretager 3 abonnementstjek, der er din garanti for, at du har det ideelle abonnement. Abonnementstjekket foregår således, at du automatisk modtager en mail med en anbefaling, hvis du med fordel kan ændre dit abonnement. Anbefalingen er baseret på det forbrug, du har haft de sidste tre måneder. Tjekket omfatter en gennemgang af abonnementsprisen, din taletid samt dit SMS- og MMS-forbrug i Danmark og derudover dit dataforbrug i ind- og udland.
Abonnementstjekket gælder både ved mobilabonnementer og bredbåndsløsninger, da 3 går op i, at deres kunder får den bedste brugeroplevelse.
Abonnementstjekket er en fordelagtig service, der kan spare dig for en del penge, og du kan slippe for at betale for noget, der er unødvendigt. Det, der gør abonnementstjekket til en ekstra 3-fordel, er, at servicen er helt gratis. Hvis du finder ud af, at du får mest ud af at skifte abonnement, er det også gratis.
3LikeHome – Brug mobil og tablet i udlandet
3 tilbyder både 3LikeHome til sine privat- og erhvervskunder, hvilket er en stor fordel for dem, der rejser meget. Med 3LikeHome er du sikret, at telefonregningen ikke bliver tårnhøj grundet forbrug i udlandet. Med 3LikeHome kan du bruge data samt frit ringe og SMS’e til alle danske numre, når du befinder dig i EU, USA, dele af Latinamerika og udvalgte lande i Asien. 3LikeHome følger med alle Fri Tale-abonnementer til privatkunder, og 3LikeHome Pro er inkluderet i alle abonnementer til erhvervskunder.
Er du i tvivl om, hvor meget du egentlig kan spare ved at vælge 3 og dermed få 3LikeHome? På denne side kan du beregne dine besparelser og læse mere om, i hvilke lande 3LikeHome gælder, og hvad servicen mere specifikt indebærer.
3Deling
En fordel ved at vælge 3 er, at du kan kombinere en abonnementsløsning, der passer perfekt til dit og husstandens behov. Med 3Deling kan du sammensætte mobil- og bredbåndsabonnementer, hvor data er inkluderet, med et af 3’s abonnementer, der som udgangspunkt er uden data. På den måde kan du helt selv bygge en pakke med mobil og bredbånd. 3Deling indeholder en fællespulje med data, som kan bruges af alle abonnenter. Det betyder, at ingen opbruger al sin data, mens andre sidder med et overskud af data. 3Deling er en yderst fleksibel løsning, hvor du altid kan tilføje og skifte abonnementer, og du har altid et overblik over forbruget. Læs mere om de mange fordele ved 3Deling her og sammensæt den perfekte pakke.
WiFi-opkald
Do you know that you have an important conversation over your mobile but the connection has failed? 3 has a solution to the problem – namely WiFi calling. This is another shot at the tech tribe where you can use the network from a router with WiFi for calls and SMS instead of the regular mobile signal. In order to use WiFi calling, you must have a mobile subscription with 3 and a mobile where the technology is supported. Although WiFi calling requires a mobile subscription with 3, you can use your router as a mobile mast, even if you have another broadband provider. Should your mobile signal fail, you can always make calls and text messages when only your broadband connection is stable and strong.
To learn more about WiFi calls, see this page, among other things, about how to use the feature and which mobile phones support WiFi calling.
Visual 3Reply
3 has created what they call the “answering machine of the future”, which goes by the name of Visual 3Response. This feature is free and is automatically connected if you have a mobile subscription and an iPhone from 3. If you have an Android phone, you cannot use the feature.
Visual 3Answer gives you an overview of your voice messages and you can listen to them in a self-selected order. In addition, Visual 3Answer allows you to store phone numbers directly from your voicemails. You no longer need to call your voicemail until you can reply back to your voicemails. With one tap you can quickly reply to the messages.
If you want to get Visual 3Answer on your iPhone, you can find your 3 mobile subscription here . On the page you can also read about all the benefits of the feature and what is worth knowing.
Fast internet with 4G
3’s customers are Danish champions in data usage, and therefore 3 makes every effort to offer the best Internet connection to its customers. This meets 3 by combining the strong 4G network with a broad and stable 3G network. That 3 offers 4G can be easily felt when streaming movies and series, as quality is the best possible. In addition, you can quickly browse all kinds of websites or share photos on your favorite media.
If you want to check out and have good advice on how to optimize your coverage, you will find more information here .
Accessories and gadgets
Are you missing accessories or gadgets for your mobile or tablet? 3 will help you stay ahead of the technology and make everyday life easier. They have a great range that is worth investigating. There is almost nothing you cannot get to optimize your user experience. You get everything from chargers, connectors and cables to more fashionable products such as covers and sleeves.
If you want a good audio experience, you can acquire the latest in speakers and headsets at 3.
Address and contact information
3 mobile
Scandiagade 8
2450 Copenhagen SV
Tel: 70 313 313
email: Use contact form
Customer service telephone time
Monday: 9 am – 6 pm
Tuesday – Thursday: 9 am – 5 pm
Friday: 9 am – 4:30 pm
read more here
Find here our overall list of subscription solutions in Denmark
Find here our overview of mobile subscriptions
Find here our overview of mobile broadband subscriptions
Read about Oister using the same network as 3 Mobil
Read our cover card article here . Here you can see the differences in coverage on the different networks.