Lånekassen

Lån penge nu. Få et kviklån eller forbrugslån nemt og hurtigt

  • Nyheder
  • Lånetyper
    • Banklån
    • Billån
    • Realkreditlån
    • Forbrugslån
    • Samlelån
    • Kviklån
    • Studielån
  • Låneberegnere
    • Boliglån
    • Banklån
    • Realkreditlån
    • Forbrugslån
  • Udbydere
    • Banker
    • Realkredit
    • Pension
    • Forsikring
    • Forbrugslån
    • Kviklån
  • Privatøkonomi
    • Abonnementer
    • A-kasse
    • Betalingskort
    • Budgetskemaer
    • Forsikring
    • Pension
    • Skat
    • Valutakurser
Sti til denne side: Lånekassen / Abonnement / Call me

Call me

Call me er et dansk teleselskab, der primært tilbyder mobilabonnementer, mobiltelefoner og mobilt bredbånd. I 2015 modtog Call me prisen Loyalty Award, som gives til den televirksomhed med det bedste image og de mest loyale kunder. Det vidner om, at Call me gør en stor indsats for at tilfredsstille sine kunder gennem deres produkter og services. Det betyder også, at Call me gør en dyd ud af at gøre brugeroplevelsen så enkel og fornøjelig som muligt.

Besøg Call me her

Tager hånd om eksisterende kunder

Call me vil bevare et tæt bånd til deres nuværende kunder ved blandt andet løbende at optimere abonnementer. Det kan eksempelvis være ved af og til at tilføje ekstra taletid eller data eller give rabatter på en ny mobiltelefon, tilbehør og gadgets samt oplevelser. Når du ringer til Call mes kundeservice, er du altid sikker på at blive taget i hånden. Som kunde hos Call me bliver du en del af noget større – et fællesskab – hvorfor det er vigtigt for Call me at holde forbindelsen med nuværende kunder og ikke blot jagte nye.

Teleselskabet har siden grundlæggelsen fastholdt en kultur, hvor der er plads til følelser og tanker og deling af disse mellem medarbejdere og kunder. Det, der gør Call me særlig, er deres Kulturbog. Denne indeholder historier om, hvordan Call me er et selskab, der vil gøre en forskel med kundefokus, begejstring og engagement som drivkræfterne.

Tal ordentligt – det koster ikke noget

Call me stræber efter at være et mobilselskab med en fast holdning. Kampagnen ’Tal ordentligt – det koster ikke noget’ er grundlæggende for Call me, deres tiltag og deres udvikling. Det betyder, at Call me sætter fokus på, at alle skal behandle hinanden med respekt og med omtanke. Hertil er det en del af Call mes DNA at tage ansvar for hinanden. Tal Ordentligt-bevægelsen er derfor noget, du bliver en del af, når du bliver kunde hos Call me.

Derudover tager Call me aktiv deltagelse i Tal Ordentligt-bevægelsen ved, at de løbende stabler initiativer på benene, som skal øge trivslen i Danmark. Da ingen kunder, familier og skoleelever – bare for at nævne nogle eksempler – er ens, er Call me opmærksomme på individuelle behov.

Er du blevet inspireret? Så kan du læse mere om Call mes projekter her.

Call mes øvrige initiativer

Det er ikke kun gennem mobilen og online, at Call me ønsker, at alle skal tale ordentligt til hinanden. Derfor etablerer Call me hele tiden nye samarbejder og projekter, som gavner den saglige samtale i hele landet. Find alle de aktuelle samarbejdspartnere her og læs deres gode råd til, hvordan vi kan tale ordentligt.

Forbindelse med kvalitet

Bliver du kunde hos Call me, er du sikker på, at du får en telefoni- og internetløsning, der fungerer og giver en god brugeroplevelse. Call mes kunder benytter nemlig et af Nordens bedste netværk til 4G. Det er en fordel for dig, der betyder, du ikke skal spilde tid, når du downloader apps, henter mails, uploader filer eller skal se videoer og film på din mobil, tablet eller computer. For at sikre at kunderne får den mest optimale drift, udvikles og forbedres netværket konstant – det giver den bedste internetkvalitet uafhængigt af din placering og tid.

Call me til privatkunder

Call me tilbyder et stort udvalg af mobiltelefoner og abonnementer til deres privatkunder. Hos Call me har du altid mulighed for at anskaffe dig det nyeste på markedet og få et abonnement, der passer til dit forbrug.

Mobiler

Er din gamle mobil stået af, eller trænger du bare til en opgradering? Hos Call me kan du finde en mobil eller smartphone for enhver smag og til ethvert behov. På callme.dk kan du nemt filtrere søgningen, så du bliver præsenteret for de produkter, der kan være relevante for dig. Filtrér efter mærke og skærmstørrelse, og markér om du vil præsenteres for de nyeste smartphones og tilbud eller de billigste mobiler. Du finder hele udvalget her. Det kan være en dyr investering at købe en ny mobil. Dette har Call me gjort mere overkommeligt, da de tilbyder en afbetalingsperiode på mellem 6 og 24 måneder.

Tablets

Foruden et stort udvalg af mobiler og smartphones, sælger Call me desuden tablets. Du har ligeledes mulighed for at få en afbetalingsløsning på din tablet, så den samlede pris bliver delt op i mindre bidder. Du finder Call mes tablet-sortiment her, hvor du også kan få mere information om afbetaling.

Abonnementer

Call me vil gøre det billigt at være mobilforbruger. Derfor gør de alt for at sammensætte abonnementer, der er så billige som muligt, men uden at der bliver gået på kompromis med, hvad du får. Du får fri tale og SMS med i abonnementet, og afhængigt af prisen på abonnementet får du også en mængde data. Du kan desuden bruge data, når du er i udlandet. Når du bliver kunde hos Call me, bliver du tilkoblet Nordens bedste netværk. Desuden koster det ikke noget at oprette et abonnement hos Call me.

Det mest basale

Er du mobilforbrugeren, der bare skal have det mest basale? Call me har et basisabonnement, hvor du kun betaler for det, du reelt bruger. Du slipper altså for at betale for 10 GB data, hvis du alligevel kun bruger 1 GB – eller slet ikke surfer fra din mobiltelefon. Selvom det er et basisabonnement, der indeholder det mest nødvendige, har du stadig mulighed for at tilføje nogle af Call mes andre services til abonnementet.

Abonnement til børn

Det kan være forbundet med en vis skepsis at forære sit barn en mobiltelefon, da der kan være en frygt for en ekstraregning. Denne problemstilling imødekommer Call me med deres abonnement tilpasset specifikt til børn. Abonnementet har til formål at gøre det trygt for barnet at bruge sin mobil – og det sikrer, at du som forælder kan fralægge dig bekymringer. Call mes abonnement til børn indeholder automatisk blokering ved køb af yderligere data, betalingstjenester, beskeder med indholdstakst samt opkald til og fra udlandet.

Call me vil give sikkerhed og en god oplevelse, og yderligere har de udarbejdet en guide, så du som forælder kan blive bevidst om, hvad du bør være opmærksom på, når dit barn SMS’er eller surfer på nettet.

EU-abonnement

Et EU-abonnement er ideelt til dig, der eksempelvis ofte rejser udenlands og/eller vil bevare kontakten med familien og venner, selvom I ikke befinder jer indenfor samme landegrænser. Fordelen ved et EU-abonnement hos Call me er nemlig, at du kan udnytte fri tale, SMS og MMS i hele Norden, EU og Baltikum. Desuden kan du surfe på nettet, da du kan bruge den data, der er inkluderet i dit abonnement, indenfor EU. Vælger du et EU-abonnement hos Call me, undgår du at skulle anskaffe et abonnement, hver gang du rejser uden for Danmark.

Læs mere her om Call mes EU-abonnementer og udlandspriser, når du ringer fra udlandet til Danmark og omvendt. Du kan altid tjekke, om du har et EU-abonnement ved at logge ind på Selvbetjeningen.

DK-abonnement

Hvis du aldrig eller sjældent bevæger dig uden for Danmarks grænser, er Call mes DK-abonnement en perfekt løsning. DK-abonnementet kan ikke benyttes i udlandet – det vil sige, at du ikke kan modtage SMS’er, MMS’er og opkald fra udlandet. Omvendt kan du heller ikke ringe, sende SMS’er og MMS’er eller bruge data, når du er uden for landet. Læs mere om DK-abonnementet her.

Rabataftaler

Der er flere fordele ved at være kunde hos Call me. Ikke nok med at du bliver en del af et fællesskab; du bliver også tilbudt en lang række rabataftaler. Call me har indgået samarbejdsaftaler med flere partnere for at sikre, at du som kunde får noget igen.

Hvordan får jeg rabataftaler?

Du kan både få rabataftaler som eksisterende og som ny kunde. Vælg din mobil eller abonnement i Call mes webshop. Ved bestilling skal du blot klikke ’Vælg rabatordning’ og have dit medlemsnummer klar. For at du kan få gavn af Call mes rabataftaler, skal du være medlem hos Club Matas og/eller hos Forbrugsforeningen.

Rabataftale med Forbrugsforeningen

Hvem vil ikke gerne spare lidt på sine regninger? Er du medlem hos Forbrugsforeningen, kan du opnå rabat på dine Call me-regninger, spare penge på dit forbrug og købe din nye mobil eller dit nye tilbehør til en favorabel pris. Uanset om du er ny kunde, eller om du er nuværende kunde hos Call me, kan du drage nytte af rabataftalen. Du kan læse mere om aftalen, hvordan den fungerer, og hvordan du tilmelder dig her.

Rabataftale med Club Matas

Er du medlem af Club Matas, kan du optjene point for hele husstandens mobilforbrug. Dette gøres ved, at du tilmelder dit og familiens mobilnumre til rabataftalen med Club Matas. De optjente point kan du bruge i Club Matas’ pointshop, hvor du kan købe ting til selvforkælelse ved at bruge pointene. Du kan tilknytte dit Call me-abonnement til Club Matas både som ny kunde og som eksisterende kunde. Dette kan du læse mere om her. På denne side kan du desuden få mere information om, hvordan og hvor mange point du indsamler samt de øvrige betingelser ved denne rabataftale.

WebHELP

Som en del af Call mes filosofi om at behandle hinanden med omtanke og respekt, tilbyder de WebHELP. WebHELP er en forsikring mod digitale overgreb. Call me vil bekæmpe, at folk står alene, hvis de har været udsat for et digitalt overgreb. WebHELP indbefatter, at alle i husstanden kan få hjælp af en professionel advokat og er dækket, hvis en person udsættes for et digitalt overgreb. Herunder får du et kort overblik over, hvad WebHELP konkret indeholder.

  • Husstanden kan få juridisk vejledning i op til 30 timer årligt.
  • Ved retssager tildeles husstanden advokathjælp for op til 100.000 kroner per sag med tvister.
  • Sagsomkostninger i retten bliver dækket, hvis de er indenfor 100.000 kroner (dækningssummen).
  • Der giver hjælp til at fjerne eventuelt indhold på nettet.
  • Der ydes hjælp i forhold til at kontakte krænkeren bag det digitale overfald samt politiet.

På Call mes hjemmeside kan du læse mere om, hvad forsikringen dækker samt forsikringsbetingelserne. Derudover kan du læse mere om HELP Forsikring, der er specialister indenfor området, og du kan læse beretninger fra nogle af Call mes kunder, der har fået hjælp med WebHELP.

Hvordan får du WebHELP?

Du kan tilføje WebHELP til dit Call me-abonnement, hvis du er ny kunde, eller hvis du allerede er kunde. Er du ny hos Call me, skal du blot vælge dit ønskede abonnement og tilføje WebHELP for et ekstra månedligt beløb.

Club Call me

Call me har en særlig medlemsklub for deres kunder, der går under navnet Club Call me. Her forkæles nuværende kunder, der er medlem, lidt ekstra – eksempelvis med specielle tilbud. Det kan være, at du får et ekstra produkt med, når du køber en ny mobiltelefon.

Mobilt bredbånd

Med et mobilt bredbånd fra Call me har du altid internetforbindelse, når du er på farten. Hertil garanterer Call me, at du får en lynhurtig forbindelse, da det mobile bredbånd er tilkoblet et af de bedste 4G-netværk i Norden.

Hos Call me kan du vælge mobilt bredbånd, som fungerer og opsættes på forskellige måder. Har du en tablet, kan du vælge en bredbåndstype med SIM-kort. Er det hele familien, venneflokken eller bare en større forsamling, der skal have internetadgang? Så kan du købe en WiFi-router, som tillader, at flere er online på samme tid.

Abonnementer

Hos Call me er der et mobilt bredbånd-abonnement til ethvert behov. Hos Call me finder du forskellige datapakker, som henvender sig til hver deres forbrugsmængde. Er det begrænset, hvor meget data du skal bruge, men kan det alligevel være rart at have muligheden for at bruge mobilt bredbånd? Så tilbyder Call me mindre pakker til en lav pris. Er du derimod storforbruger af mobilt bredbånd, kan du få en løsning, hvor det nærmest er umuligt at løbe tør for data.

Uanset hvilket abonnement du vælger, er der ingen bindingsperiode. Du kan læse flere detaljer om Call mes bredbåndsprodukter – eksempelvis hastigheder, overskredet forbrug og anvendelsesmuligheder – på denne side.

Bestil dit mobile bredbånd hos Call me her og få en stabil og hurtig internetforbindelse, som du kan tage med dig rundt på farten uanset formål, tid og sted.

Tilbehør til mobilt bredbånd

Mangler du udstyr til dit mobile bredbånd, udbyder Call me forskellige produkter i deres webshop. Her finder du både USB-modems og routere. Produkterne er ideelle til hvert deres formål, hvilket også sikrer, at du får det mest optimale ud af dit abonnement.

God internetdækning?

Call me har et interaktivt dækningskort, der viser, hvor god dækningen er for dit mobile bredbånd. Denne funktion sikrer, at du hurtigt kan tjekke, hvordan internetforbindelsen er i dit område. Call me bruger Telias netværk, hvilket bevirker, at Call mes kunder er garanteret en god dækning. Samtidig betyder det, at datanetværket, som Call me benytter, kan dække og nå ud til 99 procent af den danske befolkning.

Læs mere om dækningskort her

Allerede Call me-kunde?

Da Call me går op i at holde på deres nuværende kunder og yde den bedst mulige service, kan du opnå en fordel, hvis du allerede er kunde. Ved at logge ind på din Selvbetjening kan du nemlig bestille et mobilt bredbånd-abonnement til en særlig pris.

Selvbetjening

Call me har gjort det nemt som kunde at holde øje med forbrug, regninger, ordrer etc. Den online Selvbetjening samler alt det, du skal holde styr på, ét sted. Med Selvbetjeningen kan du desuden skifte abonnement, hvis dit mobilforbrug ændrer sig, og du kan anmelde forsikring, reklamationer og garanti. Selvom det er gjort nemt at klare det meste selv, sidder Call mes kundeservice også altid klar til at hjælpe deres kunder og svare på spørgsmål.

Call me-app

Er du ikke i nærheden af din computer, så du kan holde øje med dit forbrug og dine regninger? Ved at downloade Call mes app til din smartphone eller tablet har du altid Selvbetjeningen lige ved hånden. App’en giver dig hurtigt et overblik over alt fra antal opkald til resterende data. Du kan ændre dit abonnement og tilføje services direkte via app’en. Med app’en kan du alt det, som du også kan, når du logger ind fra din internetbrowser.

Call me gør alt for, at det skal være så brugervenligt som muligt, hvorfor app’en løbende udvikles og tilpasses de formater og teknologier, som smartphones og tablets tillader.

Call me til erhvervskunder

Call me henvender sig ikke kun til privatkunder. Har du en virksomhed, og ønsker du at have den bedste mobil- og internetløsning, kan du blive erhvervskunde hos Call me. Call mes erhvervsafdeling yder en professionel service, hvor I i samarbejde finder det mobil- og/eller internetabonnement, din virksomhed har brug for.

Ligesom Call mes privatkunder bliver erhvervskunder en del af Tal Ordentligt, hvor alle kunder sammen stræber efter, at folk behandler og taler til hinanden med omtanke. Som virksomhed bliver I derfor en del af noget større og af et fællesskab.

Lyder Call mes positive og konstruktive opfattelser som noget, din virksomhed skal være en del af? Så kan du få mere information om Call mes tilbud til erhverv, priser og aktuelle tilbud ved at udfylde kontaktformularen, som findes her.

Adresse og kontaktinformationer

Call me
Holmbladsgade 139
2300 København S

Tlf: 43 66 90 90
email: Brug kontaktformular

Telefontid kundeservice
Mandag, tirsdag og torsdag kl. 9.00-16.00
Onsdag kl. 9.00-12.00
Fredag kl. 9.00-15.00

Besøg Call me her

Læs mere her

Find her vores overordnede oversigt over abonnementsløsninger i Danmark

Find her vores oversigt over mobilabonnementer

Find her vores oversigt over abonnementer på mobilt bredbånd

Find her vores oversigt over bredbånd

Læs her om andre udbydere på Telia/Telenors netværk: Telenor, Telia, CBB, OK Mobil og Greentel

Læs her vores artikel om dækningskort. Her kan du se forskellene i dækning på de forskellige netværk.

  • Begrebsforklaringer
  • Sociale ydelser
  • Om Lånekassen
  • CSR
  • Presse
  • Finanstilsynet

Copyright © · Lånekassen, Østre Alle 6, Business Park Nord, 9530 Støvring     -     YouTube, LinkedIN, Facebook, Twitter        Lånekassen er et CO2 neutralt website
CVR: 29 53 76 66     Tlf.: 78 76 26 28    [email protected]    Kontakt    Cookiepolitik    Persondatapolitik    Betingelser
Lånekassen er et kommercielt site. Vi kan modtage provision ved henvisning til eksterne udbydere.